om jag hade hur mycket pengar som helst...

.... är nog det på bilden några av sakerna jag skulle köpt på GHS.
Ridbyxorna med namnet tycker jag är grymt snyggt. Jag har också en vag tanke om att skapa en ny tävlingsoutfit. Men om jag lyckas... tja det återstår att se när jag kommer hem ifrån GHS.
Åker tidigt tidigt på lördag och kommer hem runt 1-tiden natten till söndag!
Så förvänta er ingen uppdatering på lördagen.

I kväll ska jag & Diana på Årsmöte, dels för att vi är US-representanter och dels för att jag ska ta emot KM-pris! :D
Kanske bloggar mer senare, eller så kommer kanske filmen ifrån gårdagens ridpass upp.


Kommentarer
Postat av: ellen

älskar ridstövlarna! :)

2011-02-25 @ 15:11:26
URL: http://kuuungarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0