mina bästa hästbilder - 2008

År 2008 började jag bli hästfoto-intresserad! När jag var på ridläger i början av sommaren lånade jag med familjens lilla Canon-kompaktkamera. Endast 4 Megapixel... De här bilderna är tagna med den kameran:


kommer ihåg att jag var sjukt nöjd med den här bilden, trots att den är suddig och med ben i bakgrunden... Alla bilder är oredigerade.


yttligare en bild jag tyckte var perfekt.

Någon månad senare köpte jag en egen kompaktkamera, Canon IXUS 80 IS, med 8 megapixlar och 3ggr-optisk zoom. Och här är några bilder jag tog med den resten av 2008.

hej motljus...

trodde att bara för att hästen är söt blir bilden söt... So wrong.

Sådär, det var några bilder från 2008. 2009 kommer om några dagar.
Är hemma från skolan idag pga den förfärliga förkylningen. Har därför massor av tid över till lite krångligare inlägg som tar lång tid! Något som suger är ju att jag missar ridlektionen idag, men J får skriva om den i detalj så jag ser vad jag missar ;D

kraaam D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0