jag ångrade mig...

Nejnej, tyvärr. Jag ångrade mig.
Insåg att det är bättre att fota min outfit ordentligt någon dag så får ni se det bättre.
Hittade dessutom inte bilder på allt!
Ibland får man ändra planer.

Iaf, jag har funderat ett tag på att köpa ett par ridstövlar. I början hade jag helt ställt in mig på ett par Pioneer Classic. Men när jag insåg att de inte är någon stallstövel och är ganska ömtåliga så började jag fundera lite. Jag vill ju inte vara rädd för att gå omkring i mina stövlar för att de ska gå sönder. Utan eftersom jag är inte så noga med mina saker vill jag inte vara rädd för att de går sönder hela tiden. Så då började jag tänka efter och kom fram till ett Tretorn Comfort faktiskt också var ganska snygga och ser sköna ut. De är lite mer hållbara i sulan och materialet (känns det som) men jag vet faktiskt inte riktigt. Jag har aldrig testat några av stövlarna men just nu har jag nog funderat mer på Pioneer. Man har ju faktiskt bara stövlarna på sig när man rider
Men vad tycker ni? Tretorn eller Pioneer?

 

Kommentarer
Postat av: diana

PIONEER!!!!!!

2011-02-10 @ 18:15:22
URL: http://knasryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0