it's WINDI outside

Påtal om rubriken är det ett internskämt mellan mig & diana.
Idag slutade jag lite tidigare, vid två kanske. Cyklade hem i detta sjukt blåsiga väder. Har ni det också blåsigt?
Sedan bestämde jag mig för att jag skulle springa en runda. Sprang i kanske 45 min och sen ringde bror, han ville att jag skulle med honom och gå ut med grannens hund som vi hjälper till med ibland. Så jag sprang hem, slängde på mig en jacka för att inte frysa och sen gick vi i en halvtimme kanske!
Stretchade lite ordentligt när jag kom hem, åt scones, stickade och nu sitter jag och pillar lite med läxorna.
Suck och fy!
Har en helt brutal hög med läxor som måste göras och jag ser verkligen inte fram emot det!
Är ganska dålig på att göra läxor då jag har ganska lätt i skolan och inte riktigt gör mina läxor ordentligt. Fy på mig!

Helt plötsligt utan att jag förstod det förvandlade jag detta inlägg till ett icke-hästigt-inlägg, diana måste bli frisk så att hon tar tag i mitt skrivande!


Bild på mig och Diana ifrån förra årets kadrilj på Luciashowen. Otroligt snygga & suddiga!

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

sv: HAHAHA xD okej, nu är jag förberedd

2011-02-15 @ 17:34:07
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0