hiss&diss

Var några dagar sen jag gjorde en hiss/diss så jag kör dubbelt idag! ;D tänkte hissa & dissa olika saker med vintern...

HISS!
Snygga täcken. Tycker det finns så många snygga vintertäcken till hästar....

 från hööks.

DISS!
solklart - broddar. När man har det som jag och inte har något ridhus eller någon paddock är det bara att brodda bak varenda dag man ska rida. Tar tid och är jobbigt. Men självklart skulle jag aldrig hoppa över bara för att det är jobbigt! Man får ta det goda med det onda helt enkelt.

Kram D
hööks här med.

Kommentarer
Postat av: Michelle

Sv; det är helt okej för mig(:

lägg du ut bilden här och skriv typ att du är med och tävlar i min bild tävling så vet jag vilken bild du ska ha:)

Kram<3

2011-02-08 @ 20:01:45
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0