här sitter jag och....

.... trycker i mig godis!

Haft en förfärlig dag i skolan och tycker verkligen att jag behöver godis. Eller behöver och behöver, det är gott när man är deppig. Såg att D hade gjort en lista på saker hon kommer skriva om, kanske borde göra en likadan?

Saker jag kommer skriva om framöver:
Mitt tävlingsår 2010.
Hästar jag aldrig glömmer.
Hur min ridskola ser ut.
Varför jag håller på med hästar.
Min vardags utrustning i stallet.
Avsutten träning.
Tips!
Outfits och bilder.

Det blev bara en liten lista så har ni några förslag på mer jag ska skriva om så får ni väldans gärna höra av er.
Skriver ikväll om ridpasset och vad vi gjorde.

J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0