grrrr...

det funkar fortfarande inte att ladda upp bilder. Får göra det imorgon då :(( jag som för en gång skull hade några nya bilder. Kan ju berätta lite om hopplektionen iaf! Vi hoppade en trekombination och sen ett litet räcke som vi övade omhoppningssväng på. Trekombinationen gick sådär då jag hade Dolittle som har liten galopp så han räckte inte riktigt fram så jag fick gasa på rätt mycket. Omhoppningssväng däremot gick kalas! Han svängde runt fint och skuttade över. Dulle var väldigt självgående så jag behövde bara styra och gasa. Jag tycker vi skulle hoppat lite högre då det gick bra för alla men man det kan ju vara bra att hoppa lägre ibland så alla får bra flyt och bra känsla. Lektionen var kul men jag tycker inte det var så svårt ;P och kallt var det... Har två små filmsnuttar på mig och en på Julia som jag ska försöka lägga upp imorgon. Vet inte hur det här ska gå för jag har aldrig lagt upp film innan. Och, dumdumdumma blogg.se som inte funkaaaar!! KRAM EN ARG DIANA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0