gott & blandat

tudelu. Har ägnat kvällen åt plugg till engelskaprov, tror jag har koll nu, och så har jag även målat naglarna. Har inte gjort det sen i somras ;) Imorgon kväll är det nämligen dax för Oleo 16, och jag ska visst dit. Får väl se om det är något för mig.... Tänkte också putsa stövlarna nu ikväll men blev inget med det. Har förresten ett jättebra putstips! När du putsat med din "kräm" eller vad du nu har så gnuggar du lätt med en nylonstrumpa på stövlen så blir den superblank och snygg. Om du inte testat, gör det. Jag har som sagt ett par Pioneer i storlek 37 lång-smal. Pioneer var de enda stövlarna jag kunde ha för mina fötter är små och mina vader långa. Så alla andra stövlar slutade långt under knäet. Jag rekommenderar verkligen pioneer, supersköna och med perfekt passform! Nu när jag ändå skriver om utrustning kan jag ju säga att jag vill ha en ny hjälm (har en fuuul eurolite). En GPA eller en John Whitaker skulle inte sitta fel. Får tjata på mamma om att de är myyycket säkrare hjälmar. Och de är de ju faktiskt. Min väst vet jag faktiskt inte vad det är för märken men den är skön iaf... Ska kolla det imorgon när jag är i stallet :P det är inte en RaceSafe, men en mycket lik. Nu ska jag fixa ett tidsinställt tills imorgon och sen sova lite sött och tagga för imorgon kväll! Partyy! Min uppdatering imorgon kommer förmodligen vara låg men ska göra så gott jag kan (:


oups, fel håll på en meningslös bild....

Godnatt&Kram på er alla! //DIANA

Kommentarer
Postat av: Sabina Zander

sv: Skrev om ett "ljus i mörkret" :P

2011-02-11 @ 06:45:18
URL: http://szander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0