fredag...

Vem pallar att sitta vi datorn då? Märks både på bloggarnas uppdatering och på läsarantalet! Hehe. Men i alla fall, det här blir sista inlägget från mig idag för nu ska jag lämna datorn och fixa mig innan jag drar till Iza vid åtta, där man möter upp de bästa! Är hos henne några timmar innan vi drar vidare mot Oleo! Hoppas det blir kul... Är inte jätteglad i discon och sånt men, någon gång får man ju prova!

Stallet idag var roligt, förutom en viss korkad häst vid namn Nado. Han kommer alltid på så korkade grejer! Idag drog han med sig Allan bort preeecis när vi skulle ta in dom. Och vilka får då knata genom heeela hagen i snökaoset? Jag och JuliaC. TOPPENKUL! Tack Nado. In kom dom i alla fall och då så stod jag och JuliaC och drog i Allans päls, och jisses vad den ponnyn fäller! Fick en hög med päls större än en kanin. Hehehe han tyckte det var skönt iaf ;)


en del av mitt fotoarbete till bilden! Vad tycks? Någon som fattar hur jag gjort? :))

Ha en superbra kväll, för det ska jag!

KRAM DIANA

Kommentarer
Postat av: alice

SV: Eller hur!:O



taack detsamma :)

2011-02-11 @ 20:08:49
URL: http://binnastoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0