finally I'm happy, if only for a while.

Gosh vad trött jag är! Dåligt med sömn + att leka med en ettåring i flera timmar... Tur att A kunde mocka och sånt idag för jag hann verkligen inte med stallet idag. NU ska jag äntligen berätta om min ridning igår på min klasskompis häst. Hennes häst heter Duster och är en c-ponny. Känner mig stor som ett monster på honom, hahah. Men någon gång ibland går det ju att jag rider honom. Jag värmde upp med lite volter i skritt och sen trav. Han var på lite bushumör och stannade och backade och till och med bockade lite någon gång men när jag red på framåt så slutade han. Jag galopperade inte mycket för han kändes lite trött. Han släppte lite i sidorna men inte helt så då hjälpte min kompis mig och då gick det kanonens! Hade inte precis någon plan för ridpasset innan så då blev det inte så jättebra utan gjorde bara volter, serpentinbågar och andra lösgörande övningar.


en gammal bild jag tagit på lilla Duster! (:

kram D, men vad är mitt riktiga namn?! Var med i tävlingen: http://knasryttarna.blogg.se/2011/february/en-liten-tavling-pa-lordagskvallen.html#comment


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0