en liten lögn.

Hallo. Jag har haft en hyfsad dag men har verkligen ingen aning hur nationella gick. Hur gick det för er alla som gjort det idag? (:
Ska erkänna en sak, jag har ljugit för er :P min kompis, som ni känner som A heter inte något som börjar på A. Hon heter också Julia. Varför har jag då kallat henne för A? Jo, för att det skulle vara så jobbigt med två J. Dels J som jag har bloggen med också J som jag är min klasskompis och som jag rider med. Men nu så tänker jag kalla båda Julia. Blogg-Julia för Julia och rid-Julia för  JuliaC. Got it? Komplicerat, jag vet. Det blir lite dumt när två av ens närmsta kompisar heter Julia. Byt namn någon av er! :P 

Nu väntar jag på att JuliaC ska komma hem från skolan så vi kan cykla till stallet. Vet inte om vi ska rida eller inte.... Mocka och mata iaf. Hörs senare! :))

det här var JuliaCs lägerhäst, hon älskade honom riktigt mkt men jag tycker bara han var knasig ^^
KRAM DIANA 


Kommentarer
Postat av: Michelle

Sv; ja det är härligt att veta att ens häst tycker det är skönt att få komma ut och röra sig lite(; hehe

Kram<3<3

2011-02-10 @ 16:09:52
URL: http://Http://ponnybrudarnaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0