en liten fundering på söndagkvällen...

Varför täcker de över alla märken & sånt i Ponnyakuten? Jag menar, alla som vet något om ridkläder ser ju att Jacob har på sig en GPA-hjälm, så varför måste det sitta en grå lapp över märket? Då kan han lika gärna ha en plast påse på skallen ju, om man verkligen inte ska se vad det är för någon!

En sak till som jag gärna vill ha hjälp med, när vi fixade designen&headern igår så gjorde vi så att länkarna blev vita. Och när vi skulle ändra tillbaka till en annan färg så hittade vi inte koden igen. Vet någon vad just länkkoden heter? (: Annars så vet ni att om det är ett vitt hål så klickar där så är det en länk x))

Kram & Godnatt på er bloggläsare! Nu ska jag ta tag i livet med läxor och rumfix... Lycka till, D.


bara för att jag saknar elsa & ridlägret i somras. Åkte förbi där idag på väg till kusinen och såg hagen där vi hoppade, och där hon var megapigg och rolig. S-A-K-N-A-D.

Kommentarer
Postat av: ellen

Söt bild :)

2011-02-07 @ 08:18:08
URL: http://kuuungarnaa.blogg.se/
Postat av: Ronja

Tack! :D Köpte honom som 5:åring och har haft honom i 4 år nu :) Började tävla ganska så direkt, men mest lokalt/regionalt hela första året :) kram Ronja

2011-02-07 @ 08:55:10
URL: http://rovardottiir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0