dagen söndag

Underbart väder idag, och jag har fram tills klockan.... nu, bara kollat på Ponnyakuten på svt play. Hade aldrig sett ett avsnitt innan men nu måste jag säga att jag är ganska så fast!
En riktigt bra program idé men ibland blir man ju faktiskt riktigt förvånnad. Man vet inte om man ska skratta eller gråta pga alla knasiga ponnysar.
Herregud säger jag bara.
Det var en ponny på castingen som fångade mitt intresse. Vet inte vad den heter eller vad ryttaren heter. Men tydligen gick den inte att hoppa fram på eftersom den bara stack mot och efter hinder. Däremot hoppade den hur fint som helst på banan och vann hela tiden.
En riktigt cool ponny om jag får säga det själv!
Påminner lite om underbaraste Uni Boy. Han bestämde verkligen själv.
Men historien om Uni Boy får Diana berätta!

Idag hade jag tänkt träna, klippa och färga håret innan jag drar mig ut mot stallet och möte!
Får se vad jag hinner med men ut ska jag iaf i detta underbara väder.
Hörs senare.
Kram Julia


Blev en gammal arkivbild på mig och Nimba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0