bbbboda borg!

satiken vilken dag! Ruskigt kul. Vi började med att ha "Konferans" där vi pratade om vad som kännetecknar en bra ungdomssektion och sen om vad vi vill göra i sektionen iår. Roligaste iden var att göra en film. Med småklipp från alla aktiviteter och sånt som vi sen kollar på innan nästa årsmöte! Hahaha började filma lite idag och herregud vilket kul klipp jag fick på Julia och Sanna när Julia skriker: TA BORT DIN FOT FRÅN DEN GRÖNAAAA!! Hahaha... Och som Julia sa, så vann vi såklart! 7 stämplar samlade vi på oss. Ett lag fick inte en enda stämpel...
Dagen i korthet: ROOOOLIG!

Här har ni några pics:


jennie, tilda, peg mumsar tacos!


sanna rånar banken...


snygga julia...

Sen har jag några filmer också som ni inte får se x))

KRAM DIANA


Kommentarer
Postat av: Evelina

Din blogg är nice! :D

2011-02-23 @ 10:29:42
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/
Postat av: Sanna :)

jag kommer bli en framgångsrik bankrånare när jag blir stor! :P

2011-02-24 @ 14:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0