är jag ramlat ner i en grop?

haha nej, men jag har inte haft en endaste liten minut över! Jag åkte till stallet igår iaf (hehe..) och red en liten runda med lillasyster och hennes kompis. Bara skritt och trav. Sen när jag kom hem skulle vi äta sen började jag flytta in på mitt rum igen och sen skulle jag då bygga en byrå. Och pappa hjälpte mig inte! Så gjorde den helt själv, helt sjukt duktigt. Ska ta bilder på mitt rum och visa sen när alla tavlor och sånt är uppe, fortfarande mkt att fixa. Och idag har jag då varit i stallet och ridit världens bästa runda, Ängarna kallas den. Men det hade varit massor av skogsmaskiner och skövlat skogen mellen järnvägen och ridvägen så är nog inte jättebra om man möter ett tåg där nu :( Men jag måste kila nu, ska åka med en kompis ut till VFK och rida hennes hästar! Jättefina är de. Ikväll kommer det bli massor av roliga inlägg förstår ni, båda knasryttarna i samma hus en hel natt! Det kommer bli galet. SÅ kolla in då!

Kram & förlåt för min uppdatering! //D


tog bara en bild ur arkviet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0