vilken dag

hej... Jag kan inte riktigt beskriva hur det var på operationen. Eller en sak kan jag säga. bedövningen var vääärst. har ni någonsin tagit en bedövningsspruta? Jag fick 15-20 stk. AJ. det var så där som ni vet att även om man inte vill/behöver gråta så kom det några tårar bara för att det gör så satans ont. Sen kan jag inte beskriva mer än att det tog tid och var lite halvjobbigt. När jag kom hem sen så låg jag i sängen och halvsov i typ två timmar tills den värsta bedövningen släppt. Resten av dagen har jag skrivit arbete och träffat JuliaC lite. Och seeegat. Så jag kunde ha uppdaterat 229140 gånger men jag hade ingen lust och inget att skriva om. Imorgon blir det stallet på eftermiddag och min kompis Sofia på förmiddagen. Roligt, roligt. Har inte precis ätit idag heller, från 7 -19 åt jag två skedar yoggi och inget mer. Och jag var inte ens hungrig?! Mysko. Åt lite kvällsmat iaf, kräm och makaroner. Inte samtidigt förstås. Nä, nu ska jag sega runt lite till och sen sova igen. Hörs imorgon :)

fin liten hest

KRAM DIANA

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv; säger detsamma, gud så söt häst!

2011-04-19 @ 16:04:38
URL: http://qtiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0