världens mysigaste

efter att jag mockat och blandat mat så gick jag ut till hästarna som myste i solen. De var hur gulliga och mysiga som helst, kanske för att jag hade massor av godis i fickorna... Hihi, men det var mysigaste någonsin! Jag bara myste i en halvtimme och glömde bort allt annat och bara släppte stress och allt. Underbart! Den som sagt att hästar inte är terapi vet inte vad dom pratar om ;) och den som var mest sällskaplig var såklart Allan. godisgalenponny.se  xD Han travade efter mig och slickade på jacka, byxor och skor. Söt som få. Det var svårt att gå därifrån sen kan jag ju säga. 



dagens tips, dagens tips, tjalalala, dagens tips: Pussa inte en fällande ponny, för det är väldigt dumt.

Och vet ni vad? Jag tror det är bra för hästarna att man ibland bara går ut i hagen och gosar och ger godis så att vi inte alltid är förknippade med ridning och jobb. Vad tror ni?

KRAM DIANA


Kommentarer
Postat av: Emma

sv ; tack så mycket :D

ja det gör det, alla har ju sina personligheter ;)

2011-04-04 @ 18:47:41
URL: http://foxkelly.blogg.se/
Postat av: Klara Dahlstedt

"Pussa inte en fällande ponny" Hahahah xD Aj då?



Sv; Det tycker man inte när man ligger där i en snödriva, men sen så. x)

2011-04-04 @ 20:13:07
URL: http://klaradahlstedt.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sv. Hahah, tack så mycket! Han är ingen ponny, han är en valack 50% kallblod och 50% varmblod. ;)



Hur hittade du till min blogg då? :)

2011-04-05 @ 13:22:53
URL: http://enhastryttares.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0