uddeliudden

Igår var vi ju på Udden, eller vi. Jag och min ridlärare. Hon skulle tävla och jag var hästskötare.
Det gick jättebra och den lilla hästen var jätteduktig! :)
För mig var det första besöket på Udden, men jag tycker att det funkade bra.

Denna veckan får vi se om det blir någon träning förrutom ridning. Är lite trasig i benet så får se hur det funkar.
Annars får jag väl ägna mig åt promenixer för det funkar än så länge... hatar att vara skadad!!

Bootsen som jag köpte i lördags funkade kalas på söndagen. De var riktigt snygga och jag fick bara ont i fötterna när jag inte gick. Fick lite skoskav på höger hälen också, men ingen fara faktiskt.
Detta inlägg blev otroligt menningslöst men jag hoppas att ni överlever det ändå!


Fina figge får stå för dagens bild!
Kram Julia

Kommentarer
Postat av: Dessan

fin blogg :)

2011-04-04 @ 22:11:05
URL: http://teslans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0