tränare, möte, träning

Förlåt för brutalt dålig uppdatering.
Men det är så livet är ibland ;)
Igår var jag mycket på staden, stekte i det vackra vädret och kollade på när min kompis gick en modevisning. Kvällen spenderades hos mina underbara kompisar! =)
Idag följde jag med min pappa upp på V-vallen och var hjälptränare för friidrotts 98:orna. Det var ganska kul, men inget jag skulle göra om igen faktiskt. De var väldigt lite tränare och då frågade pappa om jag kunde rycka in. Köpte mig en snabb lunch innan jag for till stallet för lite möte.
Hamnade mitt i ett funktionärsarbete eftersom vi hade tävlingar. Jaja, det är så det blir ibland.
Hade möte utomhus, åkte hem med Dianis! :)
När jag kom hem kände jag mig rastlös och tänkte att jag var tvungen att testa om mitt ben höll för en springtur. Det gjorde det inte riktigt, fick skitont men sprang ändå hela rundan. Man måste ju testa ibland.
Får se hur det blir på träning imon, kanske inte så lyckat.
I alla fall, duschade och sen kom Hanna hit och vi har degat och kollat på film!
Snart ska jag stupa i säng för jag är galet trött!
Imorgon ska jag på stan med Diana, sen utvecklingssamtal på skolan och efter det träning.
Får se hur uppdateringen blir, säkert skitdålig men aja!


En häftig gymkhana-bild ifrån GHS, gymkhana är jäkligt coolt tycker jag!
Kram på er, och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0