stalldag

cyklade ut till pållarna vid kl 11 och kom hem tjugo i fyra. Och då var det direkt till VFK och möte som gällde. Iaf så lunchfodrade vi, mockade och gjorde mat till alla hästarna. Och åt själva lunch i solen och kollade på hästarna. Jättemysigt! :) och sen så ryktade vi och red upp till hagen för dressyr plus hopp. Jag hade tjockis-Nado idag ;) och han var pigg! Jisses, under sker faktiskt ibland. JuliaC skulle hoppa femochhalva med Tut så jag passade på att hoppa lite jag med. Han var pigg men nästan alla språng blev konstiga, haha. Han visste inte riktigt hur han skulle göra för att få avstånd och sånt att stämma. Men sista gången blev riktigt bra! Så jag fick sluta med bra känsla iaf. Och roligaste var att han var pigg :D hoppade iofs inte såå många gånger så blev en del dressyr emellanåt också och den gick bra. Mest för att han hade bjudningen. Fast jag erkänner, jag var inte koncentrerad. Jag kollade på JuliaC och Tut istället och de var jätteduktiga! Och Tut tyckte det var så himla roligt! Fotade lite idag men inget "seriöst" utan knäppte bara. Kommer visas lite senare idag tror jag!


förra gången JuliaC & Tutis hoppade!

KRAM DIANA
btw, har ni också problem med statistiken fortfarande? De har kommit upp de senaste dagarna nu iaf, men det står att vi har 1 besökare idag och ingen igår. HAHAHAHA. Och så klart vet jag att vi har fler än det! skärpning blogg.se, skärpning.

Kommentarer
Postat av: Michelle

så härlig bild:D

kram <333333

2011-04-10 @ 20:17:45
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/
Postat av: Klara Dahlstedt

Sv; "Tappade", jaja. ;)

2011-04-10 @ 22:34:16
URL: http://klaradahlstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0