solsken in my heart

liiiivet leeeeker när solen skiner! :D härlig ridtur i förmiddags, dock lite kort. Jag red Catty och hon var lite segare än vanligt. Värmen säkert och att hon fick gå sist. Nado var med ute idag, Anna, en typ skötare på honom red med. Och hon har inte ridit Nado sen i höstas och blev förvånad över hur pigg och fin han var. Då blev jag lite glad för det är ju bara jag som ridit och tränat honom haha :D resten av dagen så spelade jag tennis med JuliaC i hennes trädgård, inte så seriöst men jädrigt skojjigt. En och en halv timmes bad i hennes underbara, 28 gradiga pool hann vi också med! underbart! Har upptäckt spår av solbränna på mina armar, det gillas! Nu är vi på påsk/födelsedagskalas hos kusinen.
tänkte nyss på hur otroligt fint väder det varit på det här lovet! ÄLSKA! tyvärr inte så bra för de 3 skolarbeten som ska vara klara nästa vecka. Men jag har ju en dag till på mig.......... fyfän. bra jobbat diana, bra jobbat. Så morgondagen blir nog inte sådär superkul precis. Vi hörs!
KRAM DIANA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0