sleepyhead

Idag har det varit stall + ridning.
Först åkte jag ut vid ungefär tio. Red lektion istället för Josse. Hade Celeste och vi hoppade. Det gick ganska okej. Eftersom gruppen var ganska enkel för mig så koncentrerade jag mig mest på min egen sits och få ihop henne mellan hindrena eftersom vi hoppade en lång serie.
Efter det slappade jag lite i stallet, hjälpte Karin att putsa hennes saker + packa tills imon! Vi ska alltså till Udden. Hon ska tävla och jag ska vara hästskötare! :)
Vi badade hästen också och efter det åkte vi till City Gross. Träffade mamma och köpte ett par nya stallboots. Eftersom mina var väldans slitna (stort hål i vänster skon där det läckte in vatten. Av det silvertejpade i häl och vid hål!) Ett par bruna ifrån Mountain Horse blev det!
Riktigt sköna och hoppas att de forsätter vara det!



Nä, imon drar vi vid 20 över 6 så förvänta er ingen uppdatering!
Kanske när jag kommer hem, men vi får se.
Puss Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0