så kan det va.

pappa blev magsjuk inatt och jag kände mig inte heller riktigt bra. Magen lät jättemkt och jag vågade inte gå till skolan då. Att kräkas i skolan måste vara det värsta som kan hända. Så jag har varit hemma idag och sovit och inte så mkt mer... Har bestämt mig för att åka till stallet idag iaf :) måste ju mocka och fixa de små pållarna nu när Susanne inte är hemma. Och JuliaC rider lektion men om jag verkligen mått dåligt hade Jessica och Elin kunnat fixa. Men nu kan jag ju så då gör jag ju det självklart!


två bilder på Tut som hade problem med höet igår, hhihi.

KRAM DIANA

Kommentarer
Postat av: Emma Hulander

Sv; ja de blev riktigt fina :)

2011-04-11 @ 15:48:32
URL: http://emmahulander.blogg.se/
Postat av: Klara Dahlstedt

Hahah, sådär håller Edvin på jämt! När han är uttråkad och när han taggar. ;)



Sv; Jaa, det kändes lite tyket liksom.. Aja, vi fick revansch.Taaack :D Är jätteglad!

2011-04-11 @ 17:00:00
URL: http://klaradahlstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0