morgondagen....

jag är så grymt nervös. Ska opereras imorgon.... I munnen. Har man cp-tänder så har man. Iaf så är det två hörntänder som inte har kommit fram utan är på väg att växa fram i gommen istället. Så då ska jag skära upp i gommen imorgon och sen sätta kedjor på hörntänderna. Kedjorna fästs i andra tänder så hörntänderna "dras" rätt. Och just det, två tänder ska jag dra ut också. Det är vid sånna här tillfällen man får tycka synd om sig själv! Ska vara kraaaftigt lokalbedövad i hela överkäken och det kommer säkert vara förfärligt på alla sätt. Buhu! :( och självklart ska operationen uppföljas med flera års tandställning.... Nu ska jag sluta klaga men det är ju inte alla kvällar som är ens sista i livet.... 



piggar upp stämningen med världens finaste på bild.

vi hörs imorgon, om jag överlever.
KRAM DIANA

Kommentarer
Postat av: Klara Dahlstedt

Usch vad obehagligt. :S:S Men går bra, fatta hur snygg du kommer bli sen! ;P



Sv; Jaa :D

2011-04-17 @ 22:49:01
URL: http://klaradahlstedt.blogg.se/
Postat av: Michelle

hoppas det har gått bra för dig sötis:)



Kram <333333333

2011-04-18 @ 20:37:20
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0