kli i fingrarna

är så enormt fotosugen! :D idag ska hästarna ha vilodag så jag och JuliaC ska först dra ner på stan och ha det trevligt och sen ska vi ut och gosa lite med hästarna och då får kameran hänga på. Funderar också på att sno ett av pappas objektiv.... ;) just det, jag har en Canon EOS 450d och den är min, bara min. Betalade den själv och jag ääälskar den. Sen har jag det vanliga 18-55 mm objektivet som ingår till kameran och så har jag pappas gamla teleobjektiv som är 70-200 mm. Och det jag tänkte sno är 50 mm, f/1.8. Om min plan funkar så får ni se bilder ikväll. Ciao amigos, nu ska jag snart till skolan!
förra gången jag lånade pappas 50mm objektiv var det till ett skolarbete, som ni ser ovan!

KRAM DIANA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0