jag lever, tror jag

Förlåt för mitt dåliga bloggande, riktigt uruselt och jag har egentligen ingen bra förklaring.
Jo, jag har haft annat på gång.
Skolan har gått både upp och ner denna veckan, kompisar och lärare och allt känns bara surt.
Ridningen i onsdags gick sådär, varken jag eller hästen kändes på topp. Snurre var verkligen trött, stackarn!

Men i alla fall, helgen blir nog riktigt hästig!
På lördag ska jag
ha skötarkurs
möte med US
putsa, fixa & dona

Och på söndag åka och handla inför Påskjakten nästa vecka. Kanske kan slänga in en myskväll med kompisarna också, det vore riktigt najs! :D

Annars pysslar jag lite med designen på bloggen, kanske dags för en ny Diana?
Iaf finns det fler kategorier och välja mellan nu!
Ha det bra och ät riktigt mycket godis.
Puss julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0