jag är en fuling.

jag körde världens tråkigaste aprilskämt innan ;) jag ska absolut inte sluta ta hand om min bästaste sötnosar! :D och jag äääälskar verkligen 1 april, sjukt roligt.

Dagens ridpass blev dagens photoshot för mig. Hanna hängde med oss till stallet idag igen (helt chockande) så hon och juliac red och jag fotade massor. Många blev rätt lika men jag ska börja sortera och redigera nu så kommer ni få se sen! Rundan var Ängarna och jag cyklade hela, blev nog drygt en mil. Duktigt av mig. Nej men jag hade fått rida om jag ville men jag tyckte det var lika bra att jag bara fotade idag så slapp vi krabba med hästbyte.


smakprov från idag! Bildbomb väntas senare.

KRAM DIANA

Kommentarer
Postat av: Matilda

fin bild :)

Sv; okej, blir det dressyr nästa gång då?

2011-04-01 @ 18:39:58
URL: http://qtiilda.blogg.se/
Postat av: Klara Dahlstedt

Hahahah lägga av xD

2011-04-01 @ 19:30:14
URL: http://klaradahlstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0