I'm back

2 totalt fullsmockade dagar = ingen bloggning.
I onsdags var jag och bästa vännerna i Göteborg och shoppade, en jacka, 2 linnen och ett par solglasögon fick jag med mig hem. Lite besviken, kunde hittat något mer. Men, men har världens finaste jacka iaf! :D

Igår var jag på VFK länge, först på morgonen så red jag och Julia privatlektion för Karin. Jag hade Hilfiger och jag har nog aldrig ridit så hårt innan. Så nyttigt att bli tjatad på hela tiden och verkligen rida i en timme. I slutet var Figge riktigt fin (insåg nu att han nog inte varit fin innan...) och jag fick verkligen mkt mer känsla för att rida. Mycket roligt & nyttigt :D Efter lektionen hade U-sektionen en aktivitet, påskjakt. Jag är nöjd med hur det gick o barnen hade nog roligt.

Ska snart åka till farmor och farfar och käka påsklunch med släkten och efter det blir det nog stallet. Får se om vi rider idag :) just det, jag lyckades köpa ett par ridbyxor igår! Marinblå, helskodda. Ett jätteskönt, annorlunda material och byxorna är inte så speciella men sköna och myyycket välbehövliga.


ha en bra dag, vi hörs!:D

KRAM DIANA


Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

sv: för Shaggy är eum.. ganska seg av sig ;) haha

Nej men, han är lättare att gå fram ärligt och inte slingra sig om man har ett i varje hand, även om man inte använder dom.

2011-04-22 @ 17:25:20
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0