helgens planer

fredag
efter att ha gjort engelska nationella så ska jag & JuliaC baka lite cupcakes tänkte vi och sedan bär det av mot stallet. Tror att det blir en slapp kväll

lördag
kl 9 så börjar jag jobba! Jag & några klasskompisar ska jobba i helgen på JuliaCs pappas jobb. Vi ska packa varor och får rätt saftigt betalt. Sitter underbart när en shoppnigresa till göteborg vankas på påsklovet! :D jobbar troligtvis nästan hela dagen och sen är det dags att fara till stallet. Susanne åker iväg imorgon och kommer hem torsdag kväll så vi har full jour hela veckan. Ska bli roligt men jobbigt! :) får se om vi hinner rida på lördag.

söndag
jobba färdigt (vi hoppas på bara cirka två timmar idag) och sen så hoppas,hoppas jag att jag hinner följa med till stallet och rida. För vi ska nämligen ha BUS-möte också och jag måste gå på det för det är sista innan påskjakten. På söndag kommer också en vitryss och ska bo hos oss. Det är min storasyster som ska ha henne som utbytesstudent. Jisses. En hel vecka med engelsprat ;S

Som ni ser blir det en full helg men ska försöka hinna blogga lite mellan varven ;) hoppas er helg blir bra!



vinnaren i tävlingen: www.linamathildas.blogg.se
KRAM DIANA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0