happy girl

det här låter som skryt... Men iaf, idag så fick vi reda på våra nationella fysikprov. Och jag var heeelt säker på att jag skulle få max VG. Alla andra skrev i en och en halvtimme och jag i en halvtimme bara. Och det kändes dåligt överallt. Men tror ni inte jag får MVG på det bara för att jag trodde det gick skitdåligt x)) glad är jag iaf, men känner mig lite dum som sagt hela tiden att jag får verkligen max VG. Haha, fel kan man ha. Men jag är trött som tusan idag så jag måste verkligen sova tidigt ikväll. Somnade nästan,nästan på solektionen och filmen. Fast jag piggnar nog till nu, ska ju till stallet så klart! :D ingen aning om var vi rider idag men min tur att ha Tut. Glöm inte tävlingen i inlägget under, vad förlorar ni på att gissa? Det är ju fifty/fifty på alla alternativ :D



KRAM EN FÖRVÅNAD & GLAD & TRÖTT DIANAAAAA


Kommentarer
Postat av: Linnea - En ponnyryttare

sv: tack så mycket :D

2011-04-05 @ 16:32:18
URL: http://ungponnyn.blogg.se/
Postat av: Klara Dahlstedt

Grattis! :D

2011-04-05 @ 16:41:24
URL: http://klaradahlstedt.blogg.se/
Postat av: sofia

Jag är med och tävlar om en John Whitaker hjälm hos www.SuperDuperShop.blogg.se, vinnaren väljer färg, storlek och med eller utan swarovski kristaller på rosetten! Var med och tävla du också!



2011-04-05 @ 18:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0