GLAD

bra ridpass, massor med bilder, påsklov och myskväll med JuliaC. Beskrivning av dagens ridpass kommer sen ikväll men säger bara N. Ö. J. D. Dressyr på Nado och jag blev nästan stolt över honom! Aja, mer sen! 
 
Och alla 10000 bilder jag och JuliaC tog kommer komma i tre bildbomber tänkte jag,
- Poträtt, häst och diana & häst (hahah bilder på mig... jag hatar att vara med på kort men men)
- roliga bilder, fails o sånt
- fotografiska bilder. Närbilder, annorlunda vinklar och så. Har försökt bli lite "bredare" i mitt fotograferande och inte bara ta "söt-häst-med-öronen-framåt-bilder".

Sounds good? :) så om ni vill se maaassssvis med bilder är det här den rätta bloggen de närmsta dagarna + att jag ska försöka ta ännu fler bilder nu på lovet så klart!


fina hästen :)

ha en underbar början på lovet,

KRAM DIANA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0