gårdagens ridpass

ja, jag hann inte skriva igår kväll hehe. Jag somnade...

Nado var som sagt jäkligt skojig igår! Hade hyfsat mkt energi redan från början och var inte så stel. Jag hoppade en liten kombination. Litet räcke, ett galoppsprång och kryss. Han var hel speedad och jag bara höll om så då blev sprången bra och inte så fyrkantiga som de blivit innan. Och efteråt fick jag inte stopp på honom. Så fruktansvärt roligt att den tjocke late kan tända till! Resten av passet var han gööörfin. Särskilt avtravningen, så underbart fin.

Vi ställde upp koner som ett timglas och så kunde vi rida framdelsvändningar i hörnen och skänkelvikning eller båge in till mitten. Jättebra övning, eftersom man kan variera den så mkt :)



ska dra till stallet nu och rida med lillasyster. Idag kommer också någon del av bildbomben! :)

KRAM DIANA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0