Gårdagens Hoppass

Eftersom jag varit i stallet idag (ska skriva om det i ett senare inlägg) och jag inte orkade skriva igår. Så här kommer ett inlägg om gårdagens lektion, alltså hoppning.
Diana var ju inte där så jag passade på att ta Figge istället för Snurre. Dels för att senast jag hoppade Figge gick det åt skogen, han hoppar riktigt bra och är sjukt kul att rida!
Och ska jag vara helt ärlig så har jag inte ridit så bra i hoppning på riktigt länge!
Jag satt och väntade på hindret, hade en bra galopp, upp med handen, tittade dit jag skulle, var bra över hinder med både kroppen och handen.
Ganska stolt över mig själv om man får säga så! ;)
I slutet hoppade vi en liten bana på 3 hinder. Gick riktigt bra och jag är taggad på att hoppa Figge igen! :D


arkivbild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0