gårdagen

vaknade med ont i nacken, förmodligen sträckte mig när jag sov. Förfärligt onödigt och ont. Stack iväg och red iaf, inte så klokt kanske. Jag red Tut och JuliaC Catty. Vi tog två ordentliga galopper och Tut blev dödstrött. Han behöver verkligen träna kondis och banta bort magen... När jag kom hem gjorde jag typ ingeting. Läste i solen mest bara. Och glömde bort att blogga.... Nacken är mycket bättre idag men har fortfarande lite ont när jag vrider. Men dum som jag är så ska jag rida i dag iaf, hoppas det inte gör ont då. Hörs efter!

 

hade lustigt nog en besökstopp i förrgår... Konstigt när vi inte bloggar alls, haha. Men fortsätt kolla in, snart ska jag börja uppdatera mer! Kommentera gärna mer också, då bloggar vi mer.

KRAM DIANA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0