Du måste få lite sprätt på snurre!

Idag var det dressyr på schemat och eftersom vi bara var tre stycken (nästan privatlektion ju) så red vi på stora utebanan och inte nog med det, vi red ett litet dressyrprogram. Eller Karin improviserade i något slags program och vi red det! Och tja... jag hade Snurre och det gick faktiskt riktigt bra. Bättre förra fredagen men ändå. Riktigt okej andra gången jag red programmet!
Han är en sådan häst som är mjuk i alla gångarter, har en stark trav men kan tappa lite i galoppen. Traven blev riktigt bra, inte mellantraven dock. Och den förvända galoppen fick jag till efter ett tag! :D

Jag är riktigt nöjd med dagens ridpass, och inte nog med det.
KanskeKanskeKanske händer det en riktigt trevlig sak den första maj. Mer än så tänker jag inte säga!
Ciao Julia


ledtråd, vad händer första maj?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0