dddagens ridpass

var otroligt roligt och med ganska många fails. Började med enormt smutsiga hästar som ryktades utomhus :D vårigt! Sen så precis när vi skulle sadla sa JuliaC "äh, vi rider barbacka!" Sagt och gjort. Vi gav oss iväg i blåsten på varma hästar. Vi red Klätterrundan, en runda vi inte ridit sen i oktober! På grund av älgjakt och snö. Tuts favvorunda, små stigar hela vägen! ;) först så hoppade jag ett språng bara för att testa det barbacka och det gick bra men efteråt när jag saktat av till trav så vände jag mig om för att kolla på JuliaC och tror ni inte då att det är såhäääär nära att jag studsar av? Drar mig upp i mannen samtidigt som jag asgarvar xD sen höll vi på att blåsa bort. Och sen kom vi in på själv klätterdelen och Tut är så lat, han vill bara trava upp för backarna. Vi fick lämna stigen för att hitta ett torrt ställe att komma över det blöta. Och sen fastnade Tut & jag lite i ett träd. Var rätt läskigt men vi kom loss sen. Sen så kom det. Bäckövergången. Tut är jätterädd för den så han hoppar över. Och jag har aldrig ridit med honom här innan så jag lutade mig bara lite framåt och höll i mannen och han bara .... HOOOOPP. Hahahahaha jag skrek till och hamlade på sne igen. Men ramlade inte av nu heller ;) tihi. Resten av rundan gick rätt bra och jag ramlade inte av fast det var nära en gång till. Sen mockade vi Cattys box och sen hängde vi i hagen med hästarna och tog 1000 fula bilder.





två bilder från mitt på rundan. Som sagt så finns det 1000 konstiga bilder & några fina också som kommer visas i framtiden!

vinnare i tävlingen: www.linamathildas.blogg.se
KRAM DIANA

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv; ja han är jättesöt :)

2011-04-08 @ 20:21:39
URL: http://qtiilda.blogg.se/
Postat av: clara

Sv; Tack! Haha, jo, den är jätte redigerad hela bilden, tränset är svart och det ska stå en tjej till vänster om hästen, och hålla i bettet :P

2011-04-08 @ 20:29:48
URL: http://claraekholm.blogg.se/e
Postat av: Klara Dahlstedt

Sv; Hahahah eller hur! x) Han stack bara 5ggr tror jag... fast det var ändå när jag ledde honom. ;) Slet sig en gång också, men så insåg han att han sprang från stallet så då stannade han haha!

2011-04-08 @ 20:43:19
URL: http://klaradahlstedt.blogg.se/
Postat av: Michelle

sv; tack så jätte mkt<3<3



hihi kommer massa härliga bilder imorgon på ridskolehästarna:D hihi



KRAM <3333333333333

2011-04-08 @ 22:13:02
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0