dagens ridtur

red ut med lillasyster idag och det var mysigt! Jag red Tut och vi red en runda vi inte ridit på jättelänge så Tut blev lite rädd vid ett ställe men annars gick det kanonens! JuliaC red igenom honom riktigt fint igår och det satt kvar än idag. Jätteroligt, han var finis. Och sen kunde jag förstås inte låta bli att ta över 100 bilder till idag. Så nu har jag ännu fler bilder att redigera och lägga ut... Haha, jobbigt läge. Men i eftermiddag eller ikväll kommer det massor av bilder för jag har lite att fixa nu innan u-sek möte klockan 3.


en bild från idag, sötnöt.

KRAM DIANA

Kommentarer
Postat av: Michelle

sv; åh tack så mycket<3

i ett pogram som heter typ movie maker haha



Hihi tycker du ska kolla klippet som Fanny och jag gjort idag:D:D Kommer snart på bloggen<3

Kram

2011-04-16 @ 17:30:07
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0