dagens ridpass

idag var vi dressyrsugna och då tänkte vi utmana dressyrbanan/hagen. Som vanligt fick jag Nado idag och han var jättetråkig och seg i början. Herregud, han blir ju riden två dagar i rad. (påminn mig att skriva ett inlägg om vem Nado är och så, snart.) Iaf så var han lam och seg... Jag bytte lite med Julia ett tag men det gick inte heller bra och det är svårt att ställa om sitt ridsätt mellan två så olika hästar som Tut och Nado så vi bytte tillbaka. Då tog jag en ökad galopp och efter det blev han helt förändrad! Och när bjudningen kom ordentligt så kom också formen. Så då blev han rolig och fin, den hästen gillar jag! Körde mycket tempoväxlingar och flytta hit och dit idag. Egentligen ingen jätteseriös plan så det blev som det blev. Och det blev ju bra till sist, hehe.


han är ju rätt söt ändå.

Teknikarbete att skriva, vi hörs!

KRAM DIANA


Kommentarer
Postat av: Michelle

Jätte söt:D <3<3

2011-04-03 @ 20:30:59
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/
Postat av: Michelle

haha skönhets tävling :D:D hahahaha



ja det va riktigt kul att hoppa lite idag:D kram <333333333

2011-04-03 @ 20:38:53
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/
Postat av: Klara Dahlstedt

Sv; Jaa! Det är så kul att ha lite att variera med ju. :) Längtar själv tills vi kan hoppa ute, sen banan blev bra har det varit dåligt väder då vi haft våra hopptider. Så härligt att susa runt på en stor bana istället för inne i en trång manege! :)

2011-04-03 @ 20:53:20
URL: http://klaradahlstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0