dagens ridpass

kan nog kallas hopppass då jag hoppade rätt mycket! ;) Hade Nado i hagen och kom i trav på liitet räcke, landade i galopp, cirka fem galoppsprång på båge och sen kryss. Och han blev taggad till öronen som vanligt. Den konstigaste är att när han drar efter hindrena går det inte fort utan han bara vägrar bryta av. Sista gången var jag så trött på det så jag tog tillbaka ordentligt mellan hindrena och då kunde jag också stanna efter. Riktigt roligt var det och hobbyhoppa lite och Nado tyckte inte precis det var tråkigt heller... Hahah blev ju lite dressyr mellan varven och i början gick de inge bra alls, mest för att jag var okoncentrerad men i slutet blev han riktigt bra. Det är rätt bra för när jag rider rätt så svarar han rätt men så fort jag slöar till och inte sitter emot så blir det pannkaka.



KRAM DIANA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0