bilder!

Jag mådde som sagt mkt bättre och åkte ut till stallet. Där träffade jag Jessica och Elin och de skulle rida men Allan hade ett sår i näsan så då red Elin Tut istället och Jessica promenarade med Catty (jessica har stukat tummen och kan inte rida). Jag hade systemisen med mig så jag gick med de upp till hagen och fotade och gav Elin lite tips. Catty lekte lite och betade. Aja, här kommer lite bilder som jag klickade idag. Mkt starkt ljus så det var lite knepigt med färgerna.






1. Catty, 2. Catty, 3. Elin & Tut, 4. Catty, 5. Tut

Vilken var finast?! :D
sen tog jag lite fräna motljustbilder också! Kommer idag eller imorgon, om ni vill se förstås?!

KRAM DIANA

Kommentarer
Postat av: Michelle

jätte fina bilder<3

och fler vill jag se:D



sv; åh tack så jätte mkt<3<3<3<3



KRAM

2011-04-11 @ 20:10:54
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/
Postat av: Klara Dahlstedt

Jag gillar nog faktiskt den andra bilden bäst!



Sv; Tack, den kommentaren betydde verkligen mer än du kan tro! Blir alldeles varm :) Haha ja, jag låter lite kul men glad var jag! Tack igen :D Kram!

2011-04-11 @ 20:51:30
URL: http://klaradahlstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0